[Chlug] 2.000 Başhekim ve Hastane Müdürü katılımlı SAYED 3. Ulusal Sağlık Kurultayı Antalya.. Stant açmakta geç kalmayın

AJANSFA bulten at aracparki.net
Sun Oct 3 05:35:20 EST 2010

Yeni Sayfa 1

            SAYED 2010

            3. ULUSAL SAĞLIK KURULTAYI

            20-24 Ekim 2010 / Maritim Otel
            / Belek / ANTALYA

            Sektörümüzün değerli mensupları,

            Türkiye'de iki yılda bir yapılan Ulusal Sağlık Kurultayının 3. sü bu
            yıl ekim ayında Antalya'da yapılacaktır.

            Yaklaşık 2000 sağlık yöneticisinin bir araya geleceği 3. Ulusal
            Sağlık Kurultayında sizleri de aramızda görmek istiyoruz.

            Firmalar için ayrılmış geniş fuaye ve stant alanlarında yerinizi
            alarak ürün ve hizmetlerinizi sağlık yöneticileriyle
            buluşturabilirsiniz.

            Kurultay organizasyon
            komitesi

            KURULTAY BAŞKANI

            DOÇ. DR. METİN DOĞAN

            KURULTAY YÜRÜTME KURULU

            FATMA AKTAŞ (Sağlık Bakanı Müsteşar Özel Kalem Müd.)

            NEBİ ŞAHİNLİ (Dışkapı Y. Bayazıt E.A.Hastanesi Müd.)

            HALİL KAŞALTI (Ankara Atatürk E.A. Hastanesi Müd.)

            ARİF ÇETİN (Finike Devlet Hastanesi Müd. Yard.)

            ORGANİZASYON

            FEYZULLAH AKBEN ( AJANSFA )

            3. ULUSAL SAĞLIK KURULTAYI

            K O N U B A Ş L I K L A R I

            . Hastane Birlikleri
            Tasarısının değerlendirilmesi

            . Kamu ihale mevzuatı ve uygulama sorunları ile ilgili konular

            . Yeni yataklı tedavi kurumları işletme yönetmeliğinin
            değerlendirilmesi

            . Yeni Hemşirelik kanunu ile ilgili görüşler ve uygulama problemleri
            ve ebelerin durumunun değerlendirilmesi.

            . Sağlık Hukuku ile ilgili sorunları

            . Ek Ödeme ve Döner Sermaye Uygulamaları

            . Tam Gün Yasası Uygulamalarında İlk Değerlendirmeler

            . 2010 SUT ile ilgili Değerlendirme ve Öneriler

            . Özel Sağlık Kuruluşlarının Dünü Bugünü ve Geleceği

            . Tıbbi Tedarikçilerin sorunları

            . Üniversite Hastanelerinin Sorunları ve Tam gün Yasasına Bakış.

            . Sağlık kuruluşlarında İdari ve Mali Yönetim uygulama ve sorunların
            tartışılması.

            . Özel sağlık sigortası ve mesleki sorumluluk sigortası,

            . Sağlık hizmetlerinde uluslar arası ilişkiler ve rekabet
            şartlarının değerlendirilmesi.

            KATILIMCILAR

            Başhekimler, hastane
            müdürleri, başhemşireler ve yardımcıları,

            Sağlık Bakanlığı Üst düzey yöneticileri ve il sağlık müdürlüğü
            yöneticileri,

            Diğer özel ve kamu sağlık kuruluşlarının yöneticileri,

            Sektör temsilcileri olmak üzere 2000 kadar katılımcı beklenmektedir.

            SPONSORLUK ÇEŞİTLERİ

              1. Ana
            sponsorluk

              2. Altın Sponsorluk

     a) Hastane Bilgi
            Yönetim Sistemleri (HBYS) Altın Sponsorluğu

     b) Hastane
            Mobilya-Yatak-Donanım ve Ekipmanları Altın Sponsorluğu

     c) Tıbbi Cihaz ve
            Ekipmanları Altın Sponsorluğu

  3. Gümüş Sponsorluk

     a) Hastane Bilgi
            Yönetim Sistemleri (HBYS) Gümüş Sponsorluğu

     b) Hastane
            Mobilya-Yatak-Donanım ve ekipmanları Gümüş Sponsorluğu

     c) Tıbbi Cihaz ve
            Ekipmanları Gümüş Sponsorluğu

  4. Bronz Sponsorluk

     a) Hastane Bilgi
            Yönetim Sistemleri (HBYS) Bronz Sponsorluğu

     b) Hastane
            Mobilya-Yatak-Donanım ve Ekipmanları Bronz Sponsorluğu

     c) Tıbbi Cihaz ve
            Ekipmanları Bronz Sponsorluğu

              5. Ulaşım Sponsorluğu

  6. İletişim Sponsorluğu

  7. Banka ve Finans Sponsorluğu

  8. Gala Gecesi Sponsorluğu

  9. Birinci İkram Evi Sponsorluğu/Kongre Binası Bahçesi

  10. İkinci İkram Evi Sponsorluğu/Kongre Binası Bahçesi

  11. Yaka Kartı İpi Sponsorluğu

  12. Promosyon Malzeme Sponsorluğu /Çanta

  13. SAYED ve Kongre Tanıtım Filmi Sponsorluğu

  14. İnternet Cafe Sponsorluğu

  15. Kongre Sonuç Kitabı Sponsorluğu

  16. Yönlendirme Levhaları Sponsorluğu /Kongre Binası ve Otel

  17. Katılımcı Odalarına Promosyon ve Katalog Dağıtımı Sponsorluğu

  18. Etkinlik Çantalarına Konulacak Katalog ve İnsert Dağıtımı Sponsorluğu

  19. Destek Sponsorlukları

  20. Promosyon Malzeme Sponsorluğu/Bloknot

  21. Web Yayın Sponsorluğu

  22. Promosyon Malzeme Sponsorluğu/Kalem

              Katılımcı
            Firmalara Stant Tahsisi