[Chlug] BYKANBER

BYKANBER reklam at bykanber.com
Fri Jul 16 03:40:32 EST 2010

Untitled Document

     TÜRKİYE'DE BİR İLK

         Markalaşma ve kurumsallaşma uzmanı Bykanber tarafından global ve ulusal platform kriterlerine en uygun , üretim ve hizmet kültürünüzü hedef kitleye yansıtan marka ismini oluşturuyor.

		Marka İsmi Oluşturma Paketi

       Paketin içeriği

        Ulusal ve Uluslararası platform kriterlerine en uygun marka ismi bulma

         Üretim ve hizmet kültürünün belirlenip yazılı hale getirilmesi

         Marka kültürü ve kimliğinin belirlenmesi ve yazılı hale getirilmesi

         Marka için iletişim konseptinin oluşturulması

         Marka için logo-logotype tasarımları ve bunların kullanım standartlarının belirlenmesi

         Marka konumlandırma - tutundurma

         Marka koruma stratejileri üzerine danışmanlık

    Marka isminizi hemen oluşturmak için tıklayın

     İLETİŞİM

    Web         :  www.bykanber.com

    Msn          :

	 bykanber at bykanber.com

    İSTANBUL ŞUBE :

    Tel           : 0.212 595 08 92

    Adres      : Perpa İş Merkezi.8.Kat No: 806 (Netsun İletişim)
                            Okmeydanı -
Şişli / İstanbul

  KONYA ŞUBE :

    Tel - Fax : 0 332 350 64 29

    Adres      : Gazi Alemşah mh. Küçük Armağan sk. 	T.A.V Binası 2/3 KONYA